O aplikaci

Aplikace pro všechny firmy poskytující servis v terénu/u zákazníka.

Základem aplikace je evidence kontaktů/zákazníků a k nim vázaných servisních zakázek včetně evidence práce na jednotlivých zakázkách. Evidenci práce lze přizpůsobit postupům vaší firmy a to od příjmu zakázky, až po její vyřízení.

Díky aplikaci neztratíte přehled nad jednotlivými servisními zakázkami a ke každému zákazníkovi budete mít evidovanou historii servisu.

Ještě více informací a vizuální ukázku aplikace naleznete ZDE.

O aplikaci
Funkce

Evidence servisních úkonů od počátku až do konce

Každý den se Vám na úvodní stránce objeví ucelený přehled jednotlivých neuzavřených a budoucích servisních zakázek. Aplikace umožňuje filtrovat potřebná data pro zjištění vytíženosti techniků, počtu zakázek, počtu výjezdů, zůstatku náhradních dílů na skladě atd.

Do aplikace je možné nahlížet z jakéhokoli zařízení. Technik je tedy schopen do aplikace vše jednoduše zadat přímo od zákazníka. 

Zadávání do systému je rychlé a intuitivní. V případě zadávání zákazníků, kteří mají IČO, stačí zadat název firmy a zbylá data se automaticky vyplní sama z databáze Ares.

Evidence servisních úkonů od počátku až do konce

Skvělé funkce a možnosti aplikace

  • Každý den se Vám na úvodní stránce objeví ucelený přehled otevřených a budoucích servisních zakázek.
  • Aplikace sama automaticky rozesílá informační emaily zákazníkům. Emaily mohou obsahovat upozornění na vypršení záruky, upozornění na nutnost pravidelné kontroly zařízení a mnoho dalšího.
  • Technik v terénu může jednoduše vygenerovat servisní protokol, který zákazník elektronicky podepíše.
  • Velkým pomocníkem pro techniky, kteří každý den vyjíždí k zákazníkům, je zobrazená mapa u adresy zákazníka, na kterou stačí kliknout a automaticky se spustí navigace v aplikaci Waze.
  • Aplikace umožňuje filtrovat potřebná data pro zjištění vytíženosti techniků, počtu zakázek, počtu výjezdů, zůstatku náhradních dílů na skladě atd.
  • V aplikaci je možné přizpůsobit, co který zaměstnanec uvidí a kam bude mít přístup.
  • Napříč celou aplikací funguje rychlé vyhledávání.
  • Po záznamu celé zakázky aplikace vše přepočítá a vypočítá celkovou cenu -> bere v potaz i informace ze servisní smlouvy, pokud je s daným zákazníkem podepsána.
  • Součástky, které technik použije se automaticky odečítají ze skladové evidence. Emailové upozornění na nízký počet kusů produktu na skladě.
  • Aplikaci lze synchronizovat s Outlookem, odkud se pak propisují schůzky a úkoly.

Ještě více informací a vizuální ukázku aplikace naleznete ZDE.

Cena aplikace se odvíjí od požadavků zákazníka. Rádi vám aplikaci ukážeme a pobavíme se s vámi o vašich potřebách a představách, neváhejte nás kontaktovat.

Skvělé funkce a možnosti aplikace
Technické informace
Cena
Poskytovatel

CloudForce s.r.o.

O nás

Společnost CloudForce s.r.o. je certifikovaným partnerem společnosti Microsoft ČR a má výhradní právo poskytovat předprodejní poradenství, implementační/reimplementační podporu s nastavením služeb a následnou technickou podporu nastavených služeb.

Zaměřujeme se na optimální využití cloudových služeb Office 365 a Azure produktů společnosti Microsoft. Specializujeme se zejména na dosažení všech jejich přínosů u našich zákazníků. S námi můžete Office 365 rozjet, rozšířit, poznat a naučit se využívat na maximum.

Naše největší výhoda

Díky složení našeho týmu jsme schopni zajistit našim klientům komplexní IT služby. U nás to implementací Office 365 nekončí. Víme, že častým úskalím malých a středních firem je roztříštěnost dodavatelů IT služeb, díky které pak vzniká neprovázanost a nefunkčnost mezi informačními systémy, aplikacemi, webovými stránkami atp.

Naší velkou předností je schopnost zajistit odborné IT služby od začátku až do konce, poskytovat fungující technickou podporu a pomáhat našim klientům budovat stabilní značku. Naše produkty jsou cíleně vyvíjeny pro malé a střední firmy. Pomáháme menším a středním firmám jednoduše rozvíjet jejich podnikání a ukázat jim moderní způsob řešení firemních procesů.

Office 365 v kombinaci s námi zajistí plynulý, rychlý a uživatelsky intuitivní chod všech administrativních a komunikačních firemních sfér. Díky tomu se firmy mohou soustředit na důležité věci v jejich podnikání.  

"S námi máte svůj business pod kontrolou."

Více se o nás dozvíte na našich webových stránkách: 

www.cloudforce.cz

www.do365.cloud

info

left

Starter Edition

right

GDPR

*    Povinné položky