O aplikaci

Aplikace, která vám zrychlí a zpřehlední schvalování interních dokladů ve vaší společnosti.

Aplikace je koncipována, jak pro zaměstnance, kteří mají doklady na starost, tak pro vedoucí, kteří chtějí mít kontrolu nad stavy schválení interních dokladů týkajících se jejich oddělení.

O aplikaci
Funkce

Jak celý proces probíhá?

Aplikace je nakonfigurována pro 4 typy dokladů – nabídky, objednávky, smlouvy a faktury.

Uživatel si snadno vybere, který doklad potřebuje zadat a přes tlačítko Nová může daný doklad zadat.

Ke každému dokladu je možné zadat veškeré potřebné údaje – jméno obchodního partnera, podrobnější popis ke každému dokladu atd.

Po kliknutí na uložit se schvalovací proces rozběhne a odešle se automaticky email na 1. schvalovatele, který může doklad schválit či zamítnout společně s komentářem.

Pokud má schvalování více schvalovatelů, posouvá se schválení na dalšího, dokud doklad neschválí všichni potřební schvalovatelé.

Jak celý proces probíhá?

Možnosti schvalování

Uživatel, který dané doklady schvaluje, může tuto operaci provést na několika místech.

Prvním z nich je email, ze kterého rovnou může schvalovat/zamítat daný doklad.

Dále je proces možné provést přímo v Power Automate.

Možnosti schvalování

Schvalování v MS Teams

Celý proces schvalování je možné provést i pomocí MS Teams , kde se zobrazuje přehledně množství přijatých žádostí.

Schvalování v MS Teams

Stavy dokladů

V aplikaci je velice přehledně uveden stav každého dokladu a poznáte tedy ihned, kdo daný doklad ještě neschválil. Pokud je schvalovatel na dovolené, může doklady schválit i zástupce.

Stavy dokladů

Výhody aplikace

  • v aplikaci je možné pohodlně hledat i filtrovat mezi jednotlivými typy dokladů a ihned zjistit stav odsouhlasení,
  • aplikace umožňuje získat rychle přehled o dokladech díky svému vzhledu a je uživatelsky zcela komfortní,
  • schvalovací proces se spouští zcela automaticky po uložení nového dokladu,
  • několik různých míst odkud může uživatel schvalovací proces dokončit,
  • aplikace sčítá částky jednotlivých druhů dokladů a máte tedy přehled o tom kolik příjmů např. sepsáním objednávek do firmy přinesete,
  • kompletní seznam všech dokladů na jednom místě v přehledné tabulce
 Výhody aplikace
Technické informace
Cena
CZK25000.00/
bez DPH

Komplet

Cena je za instalaci a zprovoznění aplikace bez dalších úprav.

Poskytovatel

CloudForce s.r.o.

O nás

Společnost CloudForce s.r.o. je certifikovaným partnerem společnosti Microsoft ČR a má výhradní právo poskytovat předprodejní poradenství, implementační/reimplementační podporu s nastavením služeb a následnou technickou podporu nastavených služeb.

Zaměřujeme se na optimální využití cloudových služeb Office 365 a Azure produktů společnosti Microsoft. Specializujeme se zejména na dosažení všech jejich přínosů u našich zákazníků. S námi můžete Office 365 rozjet, rozšířit, poznat a naučit se využívat na maximum.

Naše největší výhoda

Díky složení našeho týmu jsme schopni zajistit našim klientům komplexní IT služby. U nás to implementací Office 365 nekončí. Víme, že častým úskalím malých a středních firem je roztříštěnost dodavatelů IT služeb, díky které pak vzniká neprovázanost a nefunkčnost mezi informačními systémy, aplikacemi, webovými stránkami atp.

Naší velkou předností je schopnost zajistit odborné IT služby od začátku až do konce, poskytovat fungující technickou podporu a pomáhat našim klientům budovat stabilní značku. Naše produkty jsou cíleně vyvíjeny pro malé a střední firmy. Pomáháme menším a středním firmám jednoduše rozvíjet jejich podnikání a ukázat jim moderní způsob řešení firemních procesů.

Office 365 v kombinaci s námi zajistí plynulý, rychlý a uživatelsky intuitivní chod všech administrativních a komunikačních firemních sfér. Díky tomu se firmy mohou soustředit na důležité věci v jejich podnikání.  

"S námi máte svůj business pod kontrolou."

Více se o nás dozvíte na našich webových stránkách: 

www.cloudforce.cz

www.do365.cloud

info

left

Starter Edition

right

GDPR

*    Povinné položky